AM, kolla in Kroatien istället, då kan vi leka eftersom vi är där om sommaren, det är billigare med
Annars kan vi pipa över till Italien om det är i norra delarna
Telis, vi gav Louise Laktulos, kanske stavas med c... köpte det på apoteket till Victor och frågade om vi kunde ge henne med, bara inte så mycket så klart... det gick bra och hon var 7-8 månader då hon fick det, innan hon blev sjuk sen. Det gör att bajset blir mjukt i tarmarna. Man ger även det till äldre människor som inte orkar ta i om de är hårda i magen. Kanon bra!!! Jätte många i vår umgänges krets ger det och det är helt ofarligt. Receptfritt alltså.
Frullan: Du är så gullig och jag känner igen mig i allt du skriver!! Vi är nog väldigt lika på många plan. Familjelika med...
Piggis, vad jag skrattade.... ha ha ha och även PB, glassen och kissa i handfatat, pahhhh.... skitkul.
Jag hade ett one night stan i Lund på korridoren där jag bodde... man har toa på rummet och handfat. Fråga mig inte vad han hade för planer just med mitt handfat, hoppas bara det var nr 1, men hela handfatet brakade ner iaf.... sen blev det inte mycket mer hoppistuds i bingen
Jag satt o hade tv4 på i morse och det var inslag om katthemmet var det nu var det låg.... de berättade och filmade en svart fin katt som hade gått omkring i det området som Koko bor länge och blivit omhändertagen... så jag tänkte direkt att det kanske var hennes katt.... men det kanske var grårandig, jag kommer inte riktigt ihåg. I galleriet var det mera en grå katt men jag vet inte vilken det var som sprang bort?