Livets toppar och dalar
Frullan: Jag tycker också att det framgick att det var mer än bara litet nojigt, det var synd att de inte tog dig på allvar långt tidigare, så du börjat få bättre hjälp innan födseln.... Det var intressant att få litet mer info! Och tycker också att du verkar ha kommit enormt långt, och det är inte lätt, när det handlar om en själv och ens känslor!
PB: Klokt skrivet om handling, konsekvens och resultat!
Lappis: Ja du, när du kommit så långt från barnkarusellen på biologiskt vis så kanske det är onödigt att ge sig in i den? Samtidigt som det kan vara skönt att inte behöva undra "om".
September: Hoppas tiden fram till VUL går fort, och att det visar att allt är bra!
Nenne: JÄTTEFIN och STOR mage! (Fast jag inbillar mig att den storleken är ganska normal, för jag hade typ lika stor...!)
Och jag tycker, tvärtemot vårt trådorakel, att du ser ut att ha en pojkmage!
Telis: Jag hade också tänkt fråga om overall! Jag har insett att om lillkillen följer sin kurva så är han 86 cm i sommar, så jag tror jag satsar på en storlek 80 till honom, och så ser jag om jag kan komma över litet tunnare skalkläder i stl 86, som kan användas ihop med fleecekläder om det behövs framemot slutet av vintern...
Jag är annars sugen på en "ballong-overall" i den typ som Reima har för små barn. Men å andra sidan så tror jag inte att det är just i år som han kommer vara som mest aktiv ute i snön, och ha behov av en overall som klarar att man badar med den, typ...? Så det känns onödigt dyrt med en sådan overall. Kanske blir en från Ullared istället?