Ikapp, phuuu
Ego, fullkommligen värdelöst möte med chefen. Jag fick en fucking skit tjänst och när jag frågade om en annan som var ledig så sa han att de sökte en mer junior person, jag är alltså för gammal!!! WHAT?!
Tog en cigg utanför jobbet för att lugna mig lite och smälta det hela. Men jag fattar verkligen inte någonting... jag meddelade att jag skulle tillbaka 4 juni, ganska många har sagt upp sig så de borde ju kunnat ha mig i åtanke då, att ta över någons tjänst, MEN nej då, de hade hittat på en tjänst till mig i går!!!!!!!!!!!!!
Känner verkligen att de inte vill ha tillbaka mig.
Men jag ska tillbaka och se till att vabba mest i hela världen o komma försent och gå för tidigt!!!
Fan vad irriterande. Maken tycker jag inte ska dra några växlar efter ett sbabb möte på 15 minuter utan att det kanske blir jätte bra. Men magkänslan är verkligen fruktansvärd... de jag bad dem om att jag verkligen inte ville göra, det ska jag göra iaf till 50% och sen något annat skräp till 50%....
Ja ja, nu ska jag börja söka jobb och ha detta som transportsträcka bara. Eller skaffa barn nr 3, et gjorde jag klart för maken nyss!
Mycket snack om snö o roliga kommentarer från kommunal trafiken.
Telis, jag tror jag avbokar lunchen med min svägerska o kommer till dig istället, jag kan luncha med henne en annan dag.
Snartis, mugglan hade ju spiral, det har ju gått sådär för henne, men Luna blev ju gravid direkt efter uttaget. Kanske är just individuellt.... Skit kul att ni ska ha bebis nu!!
Hoppas verkligen jag kan få en trea tillm nästa sommar,. jag har tänkt mycket på det.
Och sen har jag varit i kontakt med sjukvården, jag har till 99% haft ett missfall. Jag fick ju inte tant, sen kom det 2 veckor för sent, o då blödde jag som man gör typ efter en förlossning... det bokstavligen rann ur mig. Jag var helt snurrig.
Smint: Jag var hos BM dagen innan louise föddes o lipade. jag var helt upp och ner den dagen. sen skickade honom en remiss till DS för igångsättning (detta var 2 veckor FÖRE BF), misstänker att hon gjorde så för att lugna mig för stunden för innerst inne visste hon nog att jag skulle föda inom ett par timmar... ringde henne 14 timmar senare och hon sa - Det verkar vara på gång.... 3 timmar senare var jag 2 barnsmamma.
Louise föddes på 2 minuter. Inskriven 12.15 o hon var ute 12.17. Vattnet gick i bilen 12.06.
Nenne , min slempropp gick i vecka 32 med Victor, sen föddes han 1 månad för tidigt. Kommer bara ihåg lite slemmig flytningar med rött i med Louise och det var strax innan vi åkte till BB....