Livets toppar och dalar
Oj, numera är det sängen som gäller men i mitt tidigare liv så har det nog varit lite överallt ... fast jag tror Cicci slår mig med hästlängder.
Oj, numera är det sängen som gäller men i mitt tidigare liv så har det nog varit lite överallt ... fast jag tror Cicci slår mig med hästlängder.
Nej, nu ska jag försöka lämna er ... inte lätt! Suss gott!
Men jag förstår inte hur ni kan jämföra eller ens prata om havskräftor när vi pratar om kräftor, röda, kokta med dill som man äter i augusti varje år?!! Det är liksom inte alls samma sak. Havskräftor kan man väl äta lite då och nu medan insjökräftan hör kräftskivor till i augusti och ska ätas med snaps, sång och en rejäl fylla .
Piggelin - det är nennelainens påfund men faktum är att det är en av mina favoritsommarlåtar
">
Nya Lydmar har inte lika fina toaletter!
Själv har jag inga aktier i Apple och den har inte fått fuktslag ... än.
Idag blir jobb och ikväll möta upp några väninnor på Riche .
Cicci - förstod det! Har själv aktier där sen tusen (känns det som) år tillbaka. Lycka till med bakningen av Ericsson.
... eller uppvakningen kanske jag skulle kalla det för!
Hmmmm... skan nog hoppa på maken ikväll (det är ju t o m "rätt" tidpunkt).
Cicci - "gamla fina skolan"!!!! Tycker vi bokar ett runt stort bord till nästa träff .
Jag tror Cicci sitter med en MASSA smaskiga historier ... he, he (säger den lilla fula kaninen och gnuggar händerna).