Livets toppar och dalar
Tinga: Åh hoppas att det inte skälper att du skrev här att det går bra utan att det fortsätter gå bra!!
Oupsie: Inte så konstigt att du missat syskon försöken, har inte skrivit om det här innan, dels för att jag inte hängt här så mycket och dels för att vi (läs maken) velade typ in i det sista om vi skulle försöka nu eller inte..
Tack för tant-beklagande, men det känns inte så jobbigt som jag trodde, men så är det juh bara första försöket också.. Men maken fick ur sig efter jag testat negativt i lördags att han faktiskt tyckte det var tråkigt att det inte blivit något, det tyckte jag kändes väldigt bra, då det hela tiden känns/känts som att jag är mest på!
Lappis: Åh vad spännande med AC! Jag tolkar ordet adoptionsmöjligheter typ som sånt vi varit inne på vilka länder som kan komma ifråga och så.. Men lite konstigt tyckte jag också det klingade först! Lycka till med telefonsamtalet imorn i alla fall!
Nu ska jag kolla upp lite grejer inför skolan imorn! Sen blir det nog att lägga sig tidigt, fast idag har det juh varit helt ok väder, så har varit ute och till och med gått en liten runda, så idag är energinivåerna helt annorlunda mot de senaste veckorna!
Sov gott!
Förresten, Vickan, min inbox är också öppen för snurr-surr, även om jag inte vet om jag kan komma med någon vidare input..
Stötte förresten på en tre veckors bebis idag när jag handlade! Jösses vad de är små!! Och vad det värker i hjärtat eller livmodern eller var det är barnlängtan sitter!