Livets toppar och dalar
Hej snaily, undrade om du och Tinga hade hört. Funderade på att smsa men samtidigt ville jag inte lägga sordin på semesterkänslan. Hoppas ni har det bra på ön och att vädret är bättre.
Vickan - kom precis hem så jag skickar över pengar bums.
pb - vilken story med fosterbarnet som kom på besök! Getingar har vi dödat många ikväll (med ett sånt där elektriskt tennisrack). Har varit ute i förorten och hälsat på våra kompisar som normalt bor i HK och som har fått en liten tjej. Hon var supersöt!
Piggelin - jag kommer att träffa min busskompis imorgon (för första gången efter semestern) och hon ska ha ungefär samtidigt som nenne och jag tänker f'n i mig hålla tyst (även om jag har svårt för sånt ). Ska absolut inte skrämma upp henne i onödan.
Ego - nu är alla soc.möten avklarade. Idag hade vi min underbara familj och närmaste vänner med oss och det kändes bra . Nu ska vi få ett uttdrag, sammanställning, av våra livshistorier av soc damen, den som ska upp i nämnden. Läsa, begrunda och göra de ändringar vi vill och sen är det dags .... fast visst, detta är ju bara ytterligare ett steg i hela den långa, segdragna processen.