Livets toppar och dalar
Hoppas att det går bra hos läkaren och ett stort lycka till på intervjun!
Hoppas att det går bra hos läkaren och ett stort lycka till på intervjun!
Med 8 år så måste väl du vara den i tråden som varit gift längst?
Alla tummar hålls. Ni har sannerligen förtjänat framsteg. Det du skriver låter ju positivt. Hoppas så att det fortsätter på det hållet!
PB, jag tror att du kommer att klara dig utmärkt på egen hand i huset . Kul att sambon får komma på intervju! Önska honom lycka till!
Kängu, trist att höra att din syster är sjuk. Hoppas att hon snart blir bättre!
Klockarbol, skönt att det mesta börjar bli klart inför bröllopet!
Ore, trist att du ska behöva känna dig som en medlare mellan din man och pappa, men det verkar ju gått snabbt över den här gången.
Gosnosen, grattis till ett bra KUB .
Snaily, fy vad äckligt med en massa fästingar, blä. Skönt att ingen bitit sig fast i alla fall!
Fästingar har funnits så länge jag kan minnas, men så är jag i och för sig uppväxt i ett av dem mest fästingtäta områdena i landet där många blir sjuka av fästingbett. En av de värsta fästingarna som jag kommer ihåg hade bitit sig fast i ögonlocket gömd i ögonfransen! Huhuhuh, ryser bara jag tänker på det, men jag har aldrig blivit sjuk. Men läkarna verkar ha bra koll på hur de ska behandla borrelia nu, de flesta blir bra efter bara en omgång med pencillin, men när jag var yngre så var det många som blev riktigt sjuka och fick ligga länge på sjukhus.
Lappis, trevlig resa! Kul med bröllop .
Parnassia, men jisses vilka värdelösa argument .
Muggles, vad skönt att du känner dig nöjd med psykologen! Och fortsätt kalla det psykopat om du vill, trodde att det var ett vedertaget begrepp i tråden . Angående jobb och graviditet, njae, det är klart att hade jag haft ett jobb så hade det varit en sak mindre att oroa sig för, naturligtvis, men det känns som ett underordnat problem för tillfället.
Lappis, hur länge är det ni ska vara borta?
Lappis, ok då får ni några dagar där i alla fall och inte bara helgen. Vad mysigt! Hoppas att väderprognosen är fel, det händer ju faktiskt ganska ofta att den är det .
Tinga, åh vad bra det låter! Ingen knapp och uppåt på vågen, hoppas så att det fortsätter i samma riktning! Fira ordentligt i helgen .
Har nog glömt att kommentera alla söta barn i galleriet, gud vad de växer!
Koko, välkommen hem
Vickan, trist att komma ihop sig med sin pappa. Ska ni ha barnvälsignelse i "din" kyrka?
Fru E, typiskt med uppkörningen . Men om allt annat gick bra så kommer du att klara det galant nästa gång!
Ore, jobbigt med migrän. Krya på dig!