hej på Er!
Jag har haft en liten paus, eller försökt tagit in en paus, men måste erkänna att jag faktiskt har smygläst imellanåt när jag saknat er för mycket
Snabb recenssion ut mitt liv; jag fortsätter och går hos kuratorn, från-och-med onsdag har jag en tid bokad varje vecka i flera veckor framåt, känns riktigt skönt! Vi har inte kommit nånstans direkt mer än att pratat om allt som hänt i mitt liv, samt hur jag har reagerat på det och hur jag känner för det idag...
Jobbet så har jag fått nya arbetsuppgifter, kommer inte ihåg hur mycket jag har skrivit i detalj sen tidigare. Men vår Key Account Manager har sagt upp sig och slutar om en vecka. Nu har jag fått tagit över ansvaret för våra storkunder, och kommer att bearbeta dessa kunder tillsammans med en säljare eller vår produktchef. Exakt vad detta betyder för min del vet jag inte, allt är nytt och luddigt och gör mig galen.Håller på att ladda för att sätta mig och diskutera detta med chefen.
Jag har även berättat för en av mina vänner om hur jag mår, allt med jobb, mina känslor och att jag nu sökt hjälp för detta. Det var skönt!!! Ska försöka berätta för två till imorgon, (om jag vågar).
litet snabbt ego-inlägg från mig
Är det några planer för någon brunch i Stockholm snart? Jag har tänkte åka dit över någon dag eller en helg snart, skulle vara kul att ta tillfälle att få träffa er som kan