Livets toppar och dalar
Lappis jätte trevliga hus. Men jag gillade Bromma bättre Fast det kanske är lite buller, jag har en kompis som har bott där och jag tyckte inte alls det var ngt problem med trafiken då.
Det andra var det ball planlösning på.
Vi har börjat titta lite på hus på skoj, bara förmin man vill ha hus, jag vill inte.
Hattis och Telis mfl..... Ag skidåkning!
Jag var i Val Thorens när jag väntade Victor, då åkte jag skidor i vecka 24-25, det var inga problem alls, jag åkte offpist och i skitväder och hur långt somhelst över alla dalarna där.
Det handlar nog om att man ska ha tur o må bra i övrigt.
När jag var gravid med Louise var jag i vecka 23 och åkte bara vissa förmiddagar eller eftermiddagar, inte alls lika intensivt som första graviditeten med Victor, men det berodde snarare på att jag hade med mig Victor till alperna och var tvungen att passa honom, så vi delade upp oss så en fick åka på fm o en på em.
Men jag har ju tävlat med bruten arm, och är ganska duktig skidåkare.... om det nu har någon betydelse....
PB, hur går det?
Jag undrar så om du är gravid trots allt... vi behöver en solskens historia nu!
Liten, vi gav Victor aktier när han döpte. Jag gillar när det är minnes grejor, så han fick bland annat fin whiskey, en flaggsrång i silver (som man kan ha framme vid speciella tillfällen, vi har den alltid på brickan när hela familjen fyller år), pengar till fonder, konst, barnbestick, barnservis, flera olika barnkammarböcker och mion skattkammare, andra böcker, silver brevöppnare från Svenskt Tenn, silverklocka, sådan man har o plingar i, ljusstakar, skallra, silver ram, verktygslåda meden skylt i silver dör det stod Victors verktyg, sen massa mer aktier aktier aktier aktier (han är rik nu).... kommer inte ihåg allt, men har fotograferat allt. Vi hade ett mycket stort dop.
Han fick kläder med, men jag tycker inte det är att föredra på dop.... men det var dyrbara kläder så trevligt ändå.
Barnbesticken använder vi varje dag!
Nä nu måste vi till dagis här....