Snorkis får jag fråga vart du jobbar nånstans? vill du inte svara så gör inte det. annars får du gärna inboxa mig...
Här är annars en till som läst ikapp från mobilen på jobbet idag, sista halvtimmen hade jag noll motivation, men hade sagt till en kund att jag skulle vara kvar till 17 idag, så jag fick ju inte smita hem tidigare, till råga på allt så missade jag nästa träningen för att det var bilkö, här i min lilla stad Vägen var uppgrävd precis efter en rondell och upp över en bro, så trafikljus från fyra håll för att bara ena körbanan var öppnad...
Här är också en mysbyxetjej!! och jo jag kan gå ut i mina mysisar och handla ibland (inte för ofta) men då endast till maxi som ligger på andra sidan gatan. Hade problem att hitta tillräkligt stora mysbyxor efter att jag separerade, brukade alltid använda mitt ex träningsbyxor så de var rejält stora och hänginga. Tillslut hittade jag ett par på herravdelningen!! för stort ska det va
oj vad jag kan gå loss på ett ämne, skulle kunna skriva hur mycket som helst om ämnet mysbyxkor, men så intressant är det inte!
och Muggles och nån mer - nej jag kommer inte lämna tråden! Bara att jag ibland kan ha svårt att motivera för mig själv vad jag gör här? i en tråd som från början handlade om att skaffa barn. MEN jag kommer hela tiden fram till att det är för att ALLA NI ÄR SÅ SKÖNA, TREVLIGA, ROLIGA, ÖPPNA OCH ÄRLIGA MÄNNSIKOR! Kan ju inte klara mig utan er heller