-
*bugar mig djupt*FruCicci skrev 2010-08-10 22:58:58 följande:Du är ju såååååå sjuk Nenne, jag skrattar som fan här hemma. Min bajshumor är inte att leka med. Ordet bajamaj räckte Du är ju sjukt rolig!
-
ja herregud, var som helst där det är så lite skit inblandat som möjligt!FruCicci skrev 2010-08-10 23:00:36 följande:Jag har haft sex på många ställen, men hur fan kan man ens vilja ha det i en bajamaja, fyyyyyy vad ofräscht. Då är bakomen gardin på Sturekompagniet bra mycket bättre....
-
nä, nu är det nog dags att knoppa. Antar att ingen av oss orkar någon färdknäpp idag (heller) *squeeeze, squeeze* Nä, det verkar så...
-
toaletter i stabila hus brukar i de flesta fallen inte välta särskilt lätt trots ruggigt bra sex med fyrverkerier och hela helvetet, kanske därför som bajamaja inte blivit någon vidare succé för sådana ända-mål (nu ar jag väl vitsig?). Och att det luktar för konstigt...
-
säng säng säng...
tack för ikväll, hahhahah!!
-
lappis, you naughty little girl
-
God morgon!
Nyknäppt, nyduschad och tja, ... ser fram emot att värkarna startar vid 8 som gurun sagt.
-
och hörrni, jag lovade ju att rapportera till telis om något skulle hända
-
haha tror du hinner före mig.kikki kikki skrev 2010-08-11 11:00:42 följande:jaha då förlorade jag vadet....skrattar....god morgon på dig ändå
-
nähäpp, dagens plan är att rensa lite ogräs och sen inta sedvanligt vågrätt läge. Idag skier solen så det kanske blir hängmattan under lönnarna? MMMmmmmmmmm me like