Livets toppar och dalar
Skitsmart att göra det!
Skitsmart att göra det!
muggles, kan man överdosera rapsolja?
nenne, nej men det var ju Parnassias snöstorm jag var med om! Sjuttonde november -95. Åh, det var tider det! Och redan i november. Det betyder ju att om vi har tur så kan det komma massa snö om mindra än tre månader, wihiii!
Parnassia, men så var det väl i vintras ungefär?
Jag har varit ute och förlustat mig och druckit rödvin så här blir det stup i säng. Men Telispappan rapporterar en stooooooor bajsblöja (på Televinken) innan nattningen! Tjohooo!
MSW, vad roligt med huset! Berätta gärna mer.
Izzie, jag glömde säga det men det är jättekul när du tittar in. Håller tummarna för syskonförsöken!
Cicci, men gud vilket tråkigt ställe du verkar jobba på. Hoppas du hittar något annat! Om det är ok med AM och BS att du kommer trots att Skorpan är snorig så är det okej med mig!
Säg grattis till Skorpan idag, Cicci!
smint, skönt att du mår bättre! Lite tur att ni gått omlott med sjukan, du och sambon, ändå. Det måste ju vara fruktansvärt om man är sjuka bägge två saktidigt och man har ett barn att ta hand om och roa.
nenne har förresten inte sms:at än, vilket ni säkert redan begripit eftersom jag inte skulle sitta här och skriva skitsaker med små bokstäver om hon hade det.
Max fyra dagar nu tills Pricken är här!
Cicci, ja jag menade för att hon har namnsdag idag! nDu får gratta både idag och imorgon!