Ikapp!
Nu ska jag bara försöka komma ihåg allt...
Kängu: Hoppas det gick bra på intervjun, trots känslan---
Frejis: KRAM
Fru E: Grattis till körkortet! Hoppas på litet härliga höstdagar så du får komma ut och åka litet på egen hand
Hattis: Neeej, vad trist att det inte blev något av de plussitiva vibbarna...!
Mugglan: Tack för långlunchen igår! Väldigt trevligt, tiden flööög ivag, det kändes som att vi suttit i en halvtimma snarare än typ två timmar
Lappis: Jag HOPPAS att kön helt plötsligt skuttar åt ANDRA hållet igen!!!
Melondoft: Hoppas foten blir bättre snabbt.
Vickan: Grattis till headhuntning! Tycker som koko, att du kan säkert få komma tillbaka till ditt nuvarande jobb om du inte tycker det skulle funka på nya stället!
Cicci: Din intervju lät ju helskön Lycka till med inskolningen av lilla Skorpan!
Storlek på barn: Lillkillen var ju inte pytteliten när han föddes, men han har inte riktigt hängt med kurvan. 75 cm och dryga 9,5 kg... Och han är 10 mån nu.
Förkylning: Även jag har en envis sådan, snart tränar jag ändå - så frustrerad är jag över den!
Telis: Hur har det gått med dina intervjuer? Hört något från den (de?) du varit på?
Izzie: Maskerad-kick off låter skoj! Angående jobbet jag söker så är det inte samma bransch, men samma typ av tjänst. Jag har hållt utkik efter jobb, det dyker ju inte upp så många passande tjänster på en liten ort... Och när det nu kom en så tänkte jag att jag kanske borde söka. Och i samma veva så är det löneförhandlingar på jobbet, och tydligen har det då kommit fram att företaget vill hålla ner min lön pga att jag skulle ha bristande kommunikation med operatörerna, och det känner jag inte alls igen mig i (och det är inget de informerat mig om heller...). Det var ett område som jag verkligen prioriterat och som jag tycker jag gör bra! Och när nu inte mina överordnade verkar hålla med så tappar jag sugen, faktiskt. Dock är jag ganska envis, och känner mig egentligen inte klar på mitt gamla jobb. Men de kloka trådisarna här har fått mig att inse att det inte är lönt att försöka kämpa på i motvind och må dåligt på kuppen... Bättre att prova lyckan någon annan stans...
Men fortfarande känns det väldigt otäckt att ev. byta jobb...