Livets toppar och dalar
telis, vågar jag skicka sms om det så blir mitt i natten?
telis, vågar jag skicka sms om det så blir mitt i natten?
klockarbol – vad skönt att ni hittade ringarna!
Ore, låter inte som några höjdarbullar! MIn svärmor är duktig i köket men baka bullar kan hon inte! De är snustorra, smakar nada och är fula. Hon använder dock gärna smör men tydligen inte i bullar. och så skippar hon kardemumman och det är ju det som gör det götta i degen (tyker jag) annars smakar det lite...surt liksom. I mina är det dubbelt kardemumma för säkerhets skull. I love kardemumma!
nä, dags att tippa omkull mig igen. *gäsp*
telis – good to know
När vi ändå berör ämnet, eftersom jag sover så länge så bli inte hispiga före kl 12 i morgon iaf (om inte Telis meddelat annat).
kör försiktigt – Tinga! Vi ses!
Snaily – du kan väl tuta som vanligt när ni susar förbi? Ni får gärna stanna på fika men då kommer ni väl aldrig hem...
Lappis – piuhh där är du ju! Läste att en kvinna blivit rånad på en leksak igår kväll...!
Telis – stackaleliten Televinken som fick syna fogarna, men inte är du väl någon dålig mamma för det telis! (fast förstår att det känns så)
Klockarbol – knäcka käken? Vad har du för monstertänder ?!?! *vik hädan* Skönt att det känns bättre idag!
PB – nä, inte ens ekobullar räknas som mindre farliga vid en attack. Möjligtvis att det drar ut på lidandet.
ja just det, inget hände under natten mer än att katten inte ville in förrän kl 5 så jag låg vaken fram till halv 7 innan jag slocknade igen (Pricken hade livat med vassa armbågar, hårda hälar och kittlande fingrar, iiiiihhh vad häftigt det är, och vad jag kommer sakna det!) och nu är jag som en nyponros.
Hektor låter skitmysig, invirad i bubbelplast. Eller också överdriver du (mest troligt).