Hoppas det går bra för Oupsie hos sjukgymnasten!
Här har jag faktiskt öppnat en av böckerna till praktik-uppgifterna.. Och skrivit typ två meningar!
Blev lagom irriterad på min handledare igår.. Var tänkt jag skulle vara med på en aktivitet, men han visste inte riktigt vilken tid det skulle vara (han trodde 16), så senast i torsdags sa han att han skulle kolla på det "så hörs vi i helgen".. Igår hade jag fortfarande inte hört något, så vid elva-tiden ringde jag och då var det ingen som svarade.. Sen vid ett ringde jag igen, och då var han lite lagom virrig och talade om tiden för en annan aktivitet, och när jag påpekade att "Jag skulle juh vara med på.." så fick jag höra att "ja just det, det har jag helt glömt bort", så det blev ingen aktivitet för mig.. Och det var väl inte hela världen, men känner mig inte sådär riktigt välkommen, eller att han egentligen har någon tid för mig... Och dessutom känner jag mig lite lagom tjatig när jag hela tiden behöver "Puffa på".. Sen är det väl så att det är bra att ta ordentligt ansvar för sin egen praktik.. Men lite hade juh varit skönt att han skötte...?!
Jaja, idag är det bowling och den vet jag när och var jag ska vara på, så det blir nog bra! Ska ta blodprov innan också, så får vi se vad det ligger på nu, min magkänsla säger att de inte är så låga som sju längre, men man vet juh aldrig!
Ikväll är det gympa, och det ska bli skönt! Sen blir det väl lite flyttpackning/städning också för ovanlighetens skull!