Livets toppar och dalar
Oh så trevligt det verkar vara! Fanns inte när jag bodde där (flyttade 2003). Är det vid Mariakyrkan?
Oh så trevligt det verkar vara! Fanns inte när jag bodde där (flyttade 2003). Är det vid Mariakyrkan?
Kan liksom inte låta bli att kommentera, ser framför mig en förvånad älg med grädde mellan hornen...
Sådant där är jättejobbigt! All empati från mig och massor av värme, lilla stumpan!
Hussar och mattar lider nog mest av alla, alltid!
Ja, verkligen! Tänker på dig och vovven!
Oh, varför har jag inte tvåbenta barn? Precis min stil, kaniner i sparkdräkt (
*suckar hänfört*
Ni skulle bara se in samling av mjukdjur!
Tycker du skall ta jobbet. Det är kanske en drömchans. Du har din dotter kvar när du kommer hem från arbetet, men jut det här jobbet kanske inte dyker upp igen...
Idag hzr det varit mini-tantträff hos fru E. Otacksamma jag upptäckte att de kartongerna vi skulle få inte funkar när man skall ha flyttkarlar! Men vi blev bjudna på himmelskt goda scones och en mycket trevlig pratstund. Fru E fick inviga sin ugn minsann!
Tack Fru E med make!"
Ojdå! Nej, något sådant var det inte alls frågan om! Inga menstanter här inte! Men vi träffades iaf och hade trevligt! (tyckte jag och maken, hoppas Fru E tyckte det också! Hon är sååå trevlig!)
Puss och kram Nenne! (och till alla andra också!)
Du är inte hopplös! Det är ju stora frågor i ´ditt liv så självkart måste du få fundera på dem och väga olika alternativ mot varandra.
Snorkföken: Du har all rätt i världen att känna som du gör och jag är säker på att alla här har total förståelse! Bara spy ut allt vad du känner! I längden mår du bättre av det än att hålla allt inom dig och låtsas att allt bara är ok! Du får må dåligt och känna som du gör! Vi finns här för dig!
STOR KRAM!!
Det är aldrig fel!