Ikapp!
Haft ett par datorlösa dagar, men nu har vi (tyvärr!) förflyttat oss till mer civiliserade trakter norr om Sthlm där det mobila bredbandet fungerar riktigt bra!
PB
Stooora kramar!! Du beskriver verkligen baksidorna av barnkarusellseländet på pricken... Känner med er! Men härligt att sambon verkar fattat galoppen lite mer den här månaden. Vårt sexliv blev ju också helt uppfuckat av stressande försök och oregelbunden cykel, inte lika jobbigt som för er eftersom vi inte har några barn, men försvårades ofta av mitt oförutsägbara jobb med jourutryckningar... Tycker jag alltid fick maxutslag på ÄL-testet just de dagarna jag hade jour och skulle iväg, SÅ frustrerande!
Stackars Aleta! Har tyvärr inga bra råd att ge henne, också hört att det ska vara LITE större risk att ta fostervattenprov före v 15 men det låter kanske ändå som det klokaste i det här fallet.
Nenne
Skönt att Pricken höll sig inne i kulan under Stockholmsbesöket! Också imponerad av din urinblåsa förresten!
Hej Frullan! Hur mår du och familjen?
Nej Telis, gör inte en fransk gås av Televinken för allt i världen!
Skämt åsido, kan inte göra annat än att hålla tummarna för att det vänder mot mer sömn och mindre hunger på natten snart!
Åskovädret såg vi också när vi skulle sova igår kväll, det blixtrade hela tiden!
Reflektion: det låter egentligen rätt JOBBIGT att ha barn, med alla sömn-, mat-, sjukdoms- och trotsbekymmer man drabbas av... Ändå tycker jag det ska bli rätt spännande med en helt ny värld av problem som öppnar sig, jag är nog rätt knäpp som skriver detta nu, ni kan ju påminna mig i framtiden om vi fått ett riktigt skrikigt gnälligt Yngel att tampas med
Att vara gravid är i alla fall så här långt klart över förväntan, så smärtfritt det hittills varit (om man bortser från all oro och nojor!) och så mysigt det är med växande sparkande mage nu.