Håller på att läsa ikapp medan jag fortfarande har ögonen öppna och huvudet med mig.
Första dagen är nu avklarad och jag är nöjd än så länge men håller på att strida angående schemat. Jag ska jobba 80 % och därmed ha en ledig dag i veckan men det ska visst 2st till i arbetslaget så vi får väl se var det landar......
Maken kommer att få lämna på morgonen och jag hämta eftersom han inte har en exakt tid att passa på morgonen, vilket jag ju har. Tyvärr blir det lite mer stressigt när maken är iväg på sina resor men det löser sig nog.....
Muggles = I grunden är jag inte stressad över att Malte inte är torr än eftersom Max var strax över 3 år när han blev torr och då blev han torr både natt och dag inom loppet av två veckor. Han var inte redo innan och det kanske inte Malte heller är. DET jag däremot är stressad över är att alla andra hela tiden ska påpeka att deras barn minsann är/blev torr vid 2,5 års ålder..... Maken kommer inte att kunna hämta eftersom han inte slutar i Lund förrän 17 och har sen en timme att köra. Finns ingen möjlighet att gå tidigare, måste vara på kontoret till 17. Han får istället lämna på morgonen!
Koko = Maken och jag ska som sagt göra upp ett schema med alla sysslor när han börjar jobba på måndag så får vi se hur det går. Han hade iaf lagat mat till pojkarna idag och det finns tom över till mig inför morgondagen.