Livets toppar och dalar
Kanske dags att starta en mailinglista i bara den frågan... så att inte hela tråden behöver engagera sig i detta... jag skriver nåt vackert...
Kanske dags att starta en mailinglista i bara den frågan... så att inte hela tråden behöver engagera sig i detta... jag skriver nåt vackert...
EA - hm... lyckades inte gissa vilken av de småkryptiska mailadresserna som var din?!?
MSW - Jag brukar ta portionslax och lägga täcke på. Gärna tapernade eller god mögelost eller pesto eller någon annan god smaksättning. Ugnssteks i 15 min 200 grader.. typ..
Passionsblomman - i väntan på att EAs mailadress ska avslöjas måste jag grubbla över en sak här... har blivit så slö med att använda almanackan och har därför inte skrivit upp när vi sa att skaran skulle samlas hos dig... snurrfia Vickan behöver en uppdatering...
en helt annan fråga..
hittade sittsäcken www.bygghemma.se/inomhus/inredning/sitts%C3%A4ckar/sitts%C3%A4ckar/sitts%C3%A4cksitonit-tryangledarkgrey/p-124358-124358 och den var ju snygg.. men hittar den inte i nån fysisk affär - hade gärna velat klämma på den innan jag köper den..
Telis - tack! då hittade jag henne!
Och MASSOR av kramar till dig!!! Kära nån!! mina fjuttiga gnöl kändes just fjuttiga!!! *kramar om jättelänge*
godnattkramar till alla!!
Mysiga bilder på mugglan och Moa!!!
PB - jag går på din linje och hävdar att det är fel på chefen och inte Oupsie!!!
Telis - har tänkt mycket på dig! Apor vad mycket krångel på liten tid! Och utifrån dina berättelser om dina föräldrar förstår jag att du är riktigt orolig för din mamma! *kramar om*
Ego - jag sov skitdåligt i natt. Utan anledning. Sånt irriterar mig nåt vansinnigt. Trollet sov helt hyfsat och jag fattar inte varför inte JAG fick sova... bläääää