Hej alla godingar!
Tack för lyckoönskningar och tankebanor.
Jag fattade ett beslut strax innan 24 i går att det är bäst att vara hemma. Efter den där ångest attacken borde ju jag bara gått och lagt mig och insett att så här ska det ju inte kännas om man vill åka någonstans. Man ska ju hoppa jämfota av glädje för att få åka 5 stjärningt lyxflygplan och komma till solen och värmen, men jag kände inte så.
Nu har jag ångest med, för jag försökt se om jag kunde boka idag, men de gick ej att boka samma dag.. men det var väl tur det kanske....
Inskolningen går inte bra. Det har bett mig att vara där ytterligare, så vi får göra en lång inskolning. De ringde innan i förmiddags och sa att jag inte behövde komma än, eftersom hon just då hade varit lugn i 15 minuter o satt i sandlådan.... phuuuuu ska dit efter deras vila och se hur det går.
Interjun gick faktiskt bra. Jag var så lugn och ödmjuk och kände knappt igen mig själv. Jag orkade knappt genomföra den, men ibland när det är så - så briljerar man
Han sa att det märktes att jag var akademiskt utbildad!!!!!!!! My god, det hör man ju inte ofta - aldrig! Undrar så hur han märkte det????????????????????????????????? Vågade inte fråga.
Fick en länk på mailen nu, et personlighets test!
100 frågor som man skulle svara ärligt på. My god igen! Jag gillar inte sådant, men samtidigt så kan det ju bli intressant att se resultatet.
Jag är redan kallad till internju 2, i morgon, så det var ju nice och ganska positivt, men jag blir alltid misstänksam... typ, är det verkligen så få som har sökt tjänsten, varför så snabbt. Är det ingen som vill ha det där jobbet....
MSW, plugga på och bra skrivet till Hattis. Hoppas du hinner finna rätt på böckerna nu då innan A ska hämtas. Jag vill också bara leka, puss och gosa med mina barn och är nog i stadiet som Am var för ett tag sedan när man lämnar sina godingar i någon annans vård... hmmmm mina barn liksom, dem ska jag ta hand om och uppfostra....
PB, vilken F*T dag! Usch för häxan! Surt med jobbet. Men du/ni ska se att det löser sig snart ändå! Ibland är det ju inte meningen av någon anledning. Men jag fattade inte om häxan var chef för hans nuvarande jobb eller?
Lappis, ja tankar kommer och går! Så är det nog hela livet med det mesta....
Men 7 IVF, vad roligt att de fick sin lilla flicka till slut iaf. Även om 10 IVF hade varit okej för dem, så har ju alla olika gränser, 3 var gränsen för dig....
AM, du är googleprinsessan iallafall för mig, inte så illa
Spåkulan kanske du ska byta ut
Jag är helt snurrig. Måste posta nu.