Livets toppar och dalar
Hej,
ni har skrivit som bara den idag ser jag.... har bara hoppat hit och dit och försökt få en sammanfattning...
Jag har varit på intervju och genomgång av personlighets test idag, de vill ha mig till tjänsten och jag ska träffa företaget nästa vecka. (har varit hos rekryterings konsulterna nu)
Ytterligare en på samma företag har kontaktat mig, så jag verkar vara "het" vilket är kul.
Är de desperata att få dit mig så ska de få betala för det med
Känner mig helt skakig, det har gått så fort allt så jag är helt paff. Och misstänksam... hmmmm Sen hade jag inte tänkt byta jobb nu, utan se till att mina barn o vår familjmår bra först och att alla vardagliga rutiner funkar, då är det bästa att vara kvar på sitt nuvarande jobb (där jag även hade tänkt gå ner till 75%).
Jag ska se om personkemin mellan mig och företaget stämmer och sedan om den gör det så ska jag verkligen se till att få en hög lön och förhandla till mig minst 6 veckors semester etc, önska mig lycka till
Stridspitten har hört av sig och jag gick inte vidare där, vilket är skönt på sätt ochvis, det var inte min cup of tea riktigt. Det jag gillade var närheten hem o till barnens dagis Kanske man inte ska ha som prio när man söker jobb...
Önskar alla en trevlig helg!
Förlåt ego inlägget... jag ska återkoppla sen