SNORKIS!!!!
ÅÅÅH vad glad jag blir att se dig här! Jag började faktiskt lipa.
Vad som hänt? Jaa du, förts var det ju bara alldeles chockat och inget annat än storgråt i flera dagar. Det här är det värsta tråden varit med om by far. Det skriver nog alla under på. och vi har saknat dig som fan och önskar ju så in i bängen att vi kunde göra något. Undrar vad som hände, hur ni tar er igenom dygnen, om ni har uppbackning runt omkring,begravning...allt!
Jag ska bra rätt lite: vi har en helt ny IVF på g i v. 39. Jagväntar på tant och sedan spraystart, men det är helt hopplöst vad min cykel är opålitlig.
Vare sig EA-som har FET och Mugglan som har FET eller jag med IVF, har egentligen alls minsta lust med detta, men vad fan ska man annars göra, om man inte ska ge upp.
Aleta, som jag inte minns om hon dök upp precis innan du försvann , eller efter, hade plussat men fick katastrofmeddelanden på sina undersökningar och sitter nu hemma och mår skit efter att ha varit tvungen att avbryta sin graviditet, då den lilla pojken ( ) skulle ha dött i magen annars. Ännu en katastrof alltså.
September plussade ju alldeles nyss igen-nu MÅSTE det kunna få gå vägen!
Lappis har fått besked att det närmar sig ett godkännandebeslut från myndigheterna och då kan ju alltihop börja på allvar!
Tingas pojkar har backat på ätandet och det diskuteras "knapp" pe den ena, medan den andre troligen kommer igång igen när dagis startar. De har varit på trådturné och bla hälsat på MIG och suttit här i köket och käkat glass! *klang och jubel*
Nenne håller oss på halster och lugn är ju ingen förrän man hört att allt gått vägen.
Många trådbarn knallar mot blöjfrihet och testar sina föräldrar med den äran. Andra är i trotsfas eller vägrar sova. Trötthet har varit ett allmäntillstånd för tex Telis.
Ea, har flyttat in i huset och renoverar för fullt samtidigt som övar med MC och allt vad det är.
Oupsies plus vet du väl kanske va? De står i kö på större lägenhet, nyss tråd-visad, ännu ej byggd (väl?)
Ore väljer lampor, diskhoar och diskmaskiner, medans roddar lillkillen.
OMS tampas med tonårsdotter och rastaflätor, tidspassning och tankar på fler barn, ev borttappade-men återfunna spiraler.
Parnassia längtar efter att få veta hur det ska te sig efter mammaledighet och vad för jobb som finns där runt hörnet. Annars kokar hon kräftor, är med barnen och letar kantareller. Snart kommer hon och Vickan och EA hit och hälsar på också.
Porchez har kommit i ofas med gamla polarna, som numera inte vill parta alls, men gymmet som stängdes har åter öppnats, så nu kan hon träna igen!
AM kikar på sagolika sommarställen, diskuterar jämlikhet med sin man och är inte alltid på samma sida i den boken som han.
Få se nu...
Cicci har-som alltid- fullt upp, och hade nyss bröllopsdag med en ovanligt misslyckad början, men det är nog bra ändå med den där familjerådgivningen...
...precis som psykoterapin för Frullan, som uppenbart går framåt. Och där har nya jobbvägar öppnats alldeles nu. (grattis förresten Frullan)
Nytt jobb funderar även Piggelin på, men väntar ju såklart först på bebis. Tyvärr fick hon besked om GBS häromdagen.
Hjälp! Nu postar jag, för om detta försvinner får jag spelet.