Livets toppar och dalar
Snaily - bra att gå profylaxkurs! Jag hade enorm nytta av mina minimala övningar i förväg.. och vi övade aldrig på riktigt ens!
Snaily - bra att gå profylaxkurs! Jag hade enorm nytta av mina minimala övningar i förväg.. och vi övade aldrig på riktigt ens!
ja just det - Ha en ljuvlig bröllopsdag, Klockarbol!!!
Välkommen linvand! Och fått nog av smygläsare har vi inte, eftersom vi inte lagt ner tråden här och flyttat till något stängt ställe!
Och själv köpte jag stl 42 när jag köpte skor senast.. hm... men eftersom jag inte är längre än 1,64 så är det ingen som gissar att jag har stora fötter och alltså blir ALLA förvånade när jag säger det.. dvs - stora fötter syns inte särskilt ofta!
Välkommen!
linvand - beroende på HUR länge du smygläst och HUR många galna detaljer du lyckas komma ihåg... så råkar jag vara en av trådens frögurkor. Jag har haft oskyddat sex endast TRE gånger i hela mitt 33 åriga liv. Och blivit gravid alla gångerna.. men fick mf de två första och ett Troll på tredje försöket. Så galen kan man också vara... så jag är dålig på att tipsa...
Telis - jag läste allt.. och svarar där...Puss på dig!!!
Ego - känner mig lagom snuvig men ska minsann iväg på bröllopssnurr idag! Lagom tossigt så ska Trollet och jag vara barnvakter till hans kusin som inte är en månad än... medans kusinens mamma sjunger på vigseln och kusinens pappa får sitta ostört i kyrkan.. För Trollet och mig blir det mest en lång bilutflykt.. men men... det finns garanterat sämre saker att spilla sin tid på!
Koko - lät som gourmetmat tycker jag!!
Koko - Ikea arrangerade LOPPIS på alla sina parkeringar idag! Därav kaoset!