Livets toppar och dalar
Förresten Sweet - såg du min fråga om barngrejor i NYC? Finns det någon svensk barnpryl som man saknar där? Vill köpa en present till en 2 årig kille
Förresten Sweet - såg du min fråga om barngrejor i NYC? Finns det någon svensk barnpryl som man saknar där? Vill köpa en present till en 2 årig kille
Sweet: tack för tips - det är ett engelsktalande barn som min exkille blivit bonuspappa till. Mamman är lite hippie så där så unisexkläder funkar säkert fint. Kanske får bli PoP.
Jag tror tyvärr inte det blir NYC för mig/oss i år. Längtar alltid dit - men vi vill inte ha med barnen på en kortsemester ...
Jag har serverat dem mest ganska "torra" saker att äta själv - Hektor är inte för inte Pastakungen och sedan suttit och matat dem med kladd med sked. Och det har såvitt jag vet inte inneburit några problem ... Hektor äter fint med sked på dagis nu. Det tog tio dagar att lära sig.
Jag säger gonatt! Vissa av er träffar jag imorgon - ska bli kul!
Grattis Nenne och P till världens finaste (och största?) Prick!
Spåkulan har förpassats till soprummet - funkar ju inte längre. Men jag är så glad för Nennelainens skull att det - dvs förlossningen - är över och att livet med bebis kan börja!
Tusen kramar!
FREDAGSPARTY!!!
Telis: tack för träffen och lunchen! Jättemysigt och härligt att få bära runt lite på Televinken (som tom lät mig byta blöja på honom *stolt*)!
Prick är inte bara världens största utan världens sötaste Prick! Borde vi inte föröska få tag i ett par varselbyxor i storlek mini till honom ...?
Får jag luncha med er - Telis, Snaily, Lappis på tisdag?
Fredagsskål!
Någon tid på tisdag?
Du kanske bör ha byxor på dig för säkerhets skull?
Lappis: ha det så kul på festen. Och förutom underkjolen så förutsätter jag att du även har trosor? Eller har inte kaniner det?
Vi ser fram emot bildbevis på FB ...
Kram!