Livets toppar och dalar
Snorkis, okej så det var PSD i magen, jag visste inte det, men jag misstänkte det. Jag var ju på sommarsemester då allt hände, men jag fick sms av tråden...
HUR som helst, jag förstår att det måste vara över jävligt att vara gravid igen.
Men man måste försöka njuta och tänka positivt. Hur stor är sannolikheten att det händer igen? Det kan inte vara så stor.
Jätte bra att du hänger i tråden på FL med mammor som är gravida igen efter likadan händelse som du!
Min chef förlorade sitt barn i somras 1 månad innan dig, men hon vägrar låta detta ta död på en kommande gravidtet, hon ska försöka njuta med all den hjälp hon kommer få och läkarna har lova henne UL så ofta hon vill, så man kan följa bebisen på bästa sätt (och därmed kommer hon må bättre).
Jag blev så glad av Mugglans inlägg idag, hon fick ju missfall för 1 år sedan och har nu plussat igen ( ifredags, vet inte om du vet) men hon vägrar se det som om hon ska få MF igen, utan satt idag på sitt jobb och mös av att vara gravid igen, om det nu handlar om 3 veckor till så skrev hon att hon ändå tänkte njuta så länge det varade! Det lät så positivt.
Nu kan man ju inte ens jämföra det med dig, men det var mer menat som en positiv synvinkel....
Jag tror du kommer kunna bli gravid igen och det väldigt snart!
Jag vet hur det känns! Trots att jag gjort abort så har min kropp skrikit efter nytt barn, som PB säger så är människan funtad på ett djuriskt pch bra sätt!
Jag bara svammlar, försöker bara få dig på lite bättre tankar tror jag!
Inte lätt!