Livets toppar och dalar
- bordskivan kändes lika upphetsande som en sprutlackerad kökslucka.... suck!
- bordskivan kändes lika upphetsande som en sprutlackerad kökslucka.... suck!
/möbelletaren....
Brunch 3 oktober - finns risk att det blir en tur till sväronen den helgen... hm...
Sängbord - min dröm är Norrgavels snygga... hittade några snygga här också www.lannamobler.se/website2/sv/produkter/sangbord.php men hinner inte fördjupa mig i projektet... måste sova...
Godnattkramar till er alla!!
Möbelfrågan - jag börjar ana att det är rätt många affärer som säljer från samma leverantörer... bland annat återkommer www.torkelson.se/ rätt ofta... Det ska nog gå att få tag i nåt schysst bord.. det bökigaste kan nog bli att få se det i verkligheten innan köpet.. hm..
Nenne - vilken LJUVLIG bild "Pricken med mamma och världens coolaste dojjor" ... åååå jag blir helt salig!! Hm... får nog komma och titta på underverken nån gång... Grubblar... det är ju inte omöjligt att åka på dagsutflykt från mina päron hem till dig...
Jag har tänkt samma tanke.. läbbigt att skriva TS då.. hihihi
PB - sötsonen som berättar om hundskötsel.... ni får väl undersöka om det går att låna Hs hund?!!? den hunden är rätt galen men söt. Har ingen aning om hur bra det går att låna hundar - är inte nån djurvän alls...
Kängu - spännande m intervju!!
Oupsie - jobbigt med osynk om städningen!!
Brudsommar - stackars Iris! Öroninflammation är hemskt!
/Vickan - öronbarn...
Hattis - www.poster.com/
Det ska vara: www.allposters.se/