Livets toppar och dalar
PB – vill du låna kragen?
PB – vill du låna kragen?
BS – ja jag hoppas det men de säger att de inte gör det men framåt jul borde ju erbjudandet komma.
nu, dags att springa i trappor ett par gånger ned i källaren för att tvätta lite. Vila som igår gav ju ingen effekt iaf.
PB – vår räkning med nancy sist gick på knappt 6000 spänn och då tillkom jourtillägg och nedsövning och så. En tratt från Norrland kostar ingenting.
tur hon var försäkrad, fast jag trodde det skulle bli mycket dyrare.
BS, nej, det blev ju ingen hinnsvepning eftersom han knappt hittade tappen, men tanken var god. Sånt gör de inte heller här , BM vi träffade i tisdags viste knapt vad vi menade (vadå, ta hål på hinnorna? Det kan ju göras under förlossnignen. Jo vi vet men.... jaja...)
nu har vi packat upp alla delar till vagnen. Men fattar inte, åkpåsen verkar ju skitkrånglig med dragkedjorna liksom nedåt. Hur fan får man i och ur ungen???
Cicci - så det var idag alltså Usch, vad tråkigt att det blev så hos rådgivningen, och att det inte känns bra alls. Önskar att det fanns saker att ta till, som med barnverkstaden. Prova pergo, testa det eller det. Men har inget bra svar! Varma kramar och du kan få ligga sked med mig (fast då får jag vara lilla skeden annars petar jag dig ur sängen). Skämt åsido, hoppas det löser sig på bästa sätt, o det nu skulle vara med färsk frukt!
nu försöker jag springa så gott det går här mellan projekten (koka potatis, tvätta, bädda) hahahaha känner mig som en sumobrottare! Tror ni det hjälper?