Livets toppar och dalar
Jag nojjade över att sätta in spjälsängen i sovrummet i förväg... det kändes råskumt med en bäddad säng åt nån som "bara" fanns i min mage....
gaaaaa
Stort kast till svar på Parnassias fråga:
Jag hade en LJUVLIG kväll igår! Min tredje längre bortavaro från Trollet. Makens första egna kväll och nattning (det var tydligen lagom skrikigt.. men mitt grymma svar på det är: Då får vi se till att ni får öva på det där igen... sån är jag).
Drog iväg och såg the Ark.. de var sådär.. jag är väl inte deras största fan egentligen, men det var skoj att se. Ola Salo är ju passionerad scenartist i alla fall! Gick sedan på "mellanfest" som det så förvirrat hette när jag pluggade i norrland för hundra år sedan. Ett gäng bärs, en degbunke chips, lite okänt folk som inte förknippar mig till 150% med min son och rätt mycket fnitter.
Sen återvände vi till festivalen och såg Europe!!! åååå ljuva barndomsidoler!! Är fortfarande helt salig!! Stod rätt långt fram och rockade järnet!! Har inte hört så mycket av deras nya låtar förut, men de var ju också bra! Får väl erkänna att jag vrålade rätt friskt i "mina" gamla godingar. Trampade sedan hem genom en småstad där de enda som var ute, hade varit på samma ställe som jag...