Livets toppar och dalar
Telis - åhhh vad skönt att du får sova bättre! Förstår att det måste vara ett rent helvete att aldrig få tillräckligt med sömn. Jag blir (och var igår) helt knäckt när jag inte får sova ordentligt.
AM - jösses 20 timmar!
Oupsie - skönt att flygresan gick bra för usch för att må dåligt på flyg (har själv spytt ett par gånger).
Ego - igår (precis när jag skulle gå hem) fick jag mail från Soc med vår hemutredning som hon har sammanställt. Den är på 7,5 sida och ska nu fingranskas. Vi får göra så mycket ändringar vi vill (har hon sagt). Det är ju denna som kommer att ligga till grund för beslutet samt kommer att skickas iväg till det land vi sedemera kommer att välja etc. Läste faktiskt bara lite grann igår men ska sätta mig i helgen och lusläsa. Har även hittat en "manual" hur man kan förbättra sin utredning typ skriv inte i negationer, prioritera, rätta sakfel, addera det positiva till det negativa etc. Nu kan man ju ha problem med att komma med synpunkter till sin socutredare men vår har ju låtit oss skriva och säger att vi gör de ändringar vi vill så vi verkar inte alls ha det problemet. Känns mer som hon helt och hållet låter oss styra och "göra jobbet".