Livets toppar och dalar
Och ett stort förskotts grattis till familjen Kanin! Fast jag förstår att ni väntar med skålandet!
Och ett stort förskotts grattis till familjen Kanin! Fast jag förstår att ni väntar med skålandet!
Ett försiktigt, men innerligt grattis till september också! Var det vul denna veckan, eller nästa? Hoppas så att det är tredje gången gilt nu!
Och sen undrar jag hur det går för oupsie? Är det bara jag som har missat henne, eller har vi hört något, hon skulle väl i väg och göra kub sist hon var inne? Hoppas att allt var som det skulle?
Och grattis till lilla stora televinken! :-P
Och förresten Fru E, hur långt har du kommit med kortet? Har du uppkörningstid och så bokad eller? *nyfiken*
Nu är det nog slut på min monolog tror jag! Tänkte att det nog hade blivit väl jobbigt att läsa i ett svep utan radbrytningar, så då fick det bli så här ist! kramar till alla, och jag hoppas inte att jag glömt (eller missat) ngt!
FruE: så snart alltså! tycker läraren att du har (stor)chans att klara det, så är det säkert så! am: huset ser fint ut, men tänkte titta lite bättre hemma vid datorn! Vickan: är det inte lite gluten i gröt? Eller kanske någon gröt? Jag har för mig jag hört ngt sånt? Men kan inte alls komma på var i från Eller om det ligger ngt i det..
Kramar till Aleta med familj!
Nu har vi en knapp timme kvar, fast vi måste köra innom maxi och handla lite också.. Längtar hem efter sina saker, och sängen.. plutt har förresten sovit i nästan TRE timmar nu!! Skönt för körningen, får se hur det går med nattningen ikväll, fast hade han inte behövt så hade han väl inte fortsatt sova..
Slänger in en BF-lista då det har diskuterats..
BF-lista
Nenne 10/8 2010
Blivande fru Muffins 13/8 2010
Kikki Kikki 10/10 2010
Piggelin 2/11 2010
Snaily 6/12 2010
Lunagarden 25/12 2010
Annars behöver jag dammsuga, ska snart till vår "By-dag" och vara med på gymnastik uppvisning *fnissar*, sen blir det förfest här ikväll innan det blir dags för "by-pub"!
Trevlig helg!!
Kramar!!