Livets toppar och dalar
Den vill jag gärna höra mer om! Trots att jag är i min fjärde graviditet har jag inte lyckats springa på någon - det finns kanske bara i våra storstäder?
Den vill jag gärna höra mer om! Trots att jag är i min fjärde graviditet har jag inte lyckats springa på någon - det finns kanske bara i våra storstäder?
Nej, vi har inget testamente, så det kan nog bli helsnurrigt här om jag går bort eftersom jag har två barn sedan tidigare.
Ja, det är så sant
Vi har ett samboavtal, men jag tror inte det täcker in allt. Vi ska ju gifta oss nästa sommar och jag hoppas hålla mig vid liv tills dess!
Oupsie - grattis till huset och tack för upplysningen om samboavtalet! Det skrev vi på bankens inrådan när vi köpte hus, eftersom det bara är jag som äger det än så länge.
Vi oroar oss inte för framtiden, så det blir inget testamente innan bröllopet
Toppen, det ska kollas upp, tack!!!
Undrar vad de tycker om man ber att få ha med sig en 9-månaders vilding på kursen, hihi
Bråttom, hehe? Vi bestämde oss för att flytta ihop när vi träffats i fem månader, sen tog det några månader att ordna med jobb, uppsägning av lägenhet osv, så åtta månader efter första kyssen flyttade han ner till Skåne från Stockholm.
Då hade vi redan bestämt oss för att snabbt skaffa barn, och lille Charlie var redan på plats i livmodern när han flyttade in eftersom han blev till direkt jag tagit ur spiralen.
I vår ålder finns ingen anledning att vänta när man vet att man träffat rätt
Jag tycker att det är en fantastisk idé att fira bröllopsdagar, dagar man träffats och förnya sina löften!
Nästa sommar, när vi gifter oss, blir det tre år efter vi första gången sågs
Vi är i 40-årsåldern och har båda många erfarenheter med oss i bagaget, det tog inte många månader för oss att förstå att vi träffat vår själsfrände.
Att skaffa barn ihop är ett betydligt större steg än att gifta sig eller köpa hus
Hej gosnosen, när har ni BF?
Snaily - skönt att allt såg bra ut! Passade de inte på att titta på livmodertappen när de gjorde UL? Det gjorde de på mig när jag var inne akut för mina sammandragningar i v 21?
Kikki - så tufft du har det, hoppas att det snart sätter igång!
Nenne - roligt att läsa att du har det så bra och njuter av Pricken
PB - tror du inte att deltagarna som åker ur får fortsatt hjälp? Det hoppas jag verkligen, annars är det ju grymt.
Jag var på BM-besök igår, v24, SF-måttet ligger på den översta kurvan, hjärtljud 150, men mitt blodtryck har börjat stiga