Livets toppar och dalar
Jag skyller allt på Yasuragi och lägger ner verksamheten som spåmadam tills vi har lyckas vräka fanskapet eller han flyttar självmant.
Jag skyller allt på Yasuragi och lägger ner verksamheten som spåmadam tills vi har lyckas vräka fanskapet eller han flyttar självmant.
Och jag har precis berättat för maken om Snailys självundersökningar. Han är (som jag) mycket imponerad av denna kompetenta och driftiga kvinna!
Låter bra att hoan tjorvar runt och har en bra puls!
Koko: Det kommer ju in mer snö om det är ett tvådelat set än om de har overall + att personalen på dagis föredrar overall om inte Conny klär på sig själv. Men det kanske han gör? Länken leder bara till ngn förstasida så jag kan inte se om byxan är ordentligt hög - är den det så kör på det tycker jag!
Bra att du förvarnar om bruksanvisningen! Eventuellt får jag hyra in bekantkapskretsens smartaste kille för att lösa uppgiften om vi får problem ...
Så skönt att Lill-Snigel mådde bra och att blödningen slutat!
Vi har tagit beslutet att BÖRJA med välling igen till Hektor på natten/morgonkvisten. Han vaknar annars i värsta fall 4 och är skitsur och hungrig (vilket han meddelar med sitt tecken för hungrig - glappande fiskmun). Imorse testade jag välling kl halv fem varpå han somnade om till 7 ... Hellre rucka på våra principer och få sova lite längre än att vara kategorisk och kroniskt sömnlös.
Koko: Har inte lagt ner så mycket energi på att kolla runt efter overalltester och så i år - köpte båda barnens overaller på Lindex (av märke FIX) för att jag hade rabatt där just då 20 resp 30%. Är de dåliga så reklamerar jag istället ... så tänker jag.
Idag skulle Livias avdelning göra utflykt till "djungeln" (förmodligen ngt skogliknande parti någonstans i närheten?) och hon krävde att få ha på sig djungelkläder. Hon gick till dagis iförd gröna ridbyxor, safarijacka av oljerocksmaterial, leopardscarf i halsen samt bredbättad kamouflagehatt ...
Nenne!!!!!
Berätta allt! Hur mår du? Hur mår bebis? Hur mår P?
Koko: är du också i djungeln?
Nenne: åh har han fått ett namn? Blev det det på T? (Inboxa gärna! Nyfiken!!)
Jag måste gå från datorn om fem minuter Nenne så berätta nu!