hjälp vad ni har "tjattrat" idag. Jag har läst ikapp nu med både tårar och höga skratt! Jag lider och glädjs med er.
Skönt att det inte var nåt värre än en varböld PB, även om det är hemskt nog ändå.. Hoppas UVI snabbt går över efter medicinering, har själv bara haft det en gång, men då gick det upp i njurarna och gjorde riktigt ont Hejjar även på din make, på jobbfronten! Och skrattar åt din brandmans-ganla kompis du får hålla i din make hårt sen när hon kommer på besök när han fått jobbet
och där tog mitt minne slut..! Dags att sova efter en konstig dag.. Måste bara berätta lite om den först:
Var uppe på vårt arkiv som vi har på lagret på jobbet idag, det ligger längst up precis under taket, när jag och en kollega står där och rotar efter rättarkivkartong, så rasslar det till och en stor fågel kommer från ingenstans och flyger våra huvuden! Fågeln var riktigt stessad och flög fram och tillbaka, vi sprang fort därifrån (jag hatar fåglar) och senare kom lagerpersonalen och sa att det var en stor duvhök
Sen körde jag ett pass spinning, och vad tror ni händer?? Trampan lossnade!! Tur i oturen så händer det i slutet under återhämtningen så jag satt ner och hade inget motstånd på! Tänk om det gått av under högfart eller när man står med mycket motstånd? Vill inte tänka på hur mycket jag kunde ha skadat mig!
Så efter en mindre rolig dag, så är det nu dags att sova. imorgon ska jag jobba 7-18, sen direkt till gymmer och efter det "filmdejt" Så hinner nog inte in nåt här då
Nenne knipp ett tag till, onsdag , sent lördag eller söndag är okej att föda på, okej?