Livets toppar och dalar
Nu så.
PB, kram till dig! Jag vill också få sitta på din punschveranda och hoppas att så blir fallet någon gång.
Aleta, hej, välkommen på besök här. Vi håller verkligen tummarna för dig. Förlåt om jag frågar men hur menar du att det här är sista försöket? Ger ni upp om det här skulle misslyckas? Ignorera om du inte vill svara.
Cicci, sist jag åkte den där nyckelpigan var den skitläskig och nu tvingas man kanske upp där med Iris, hjälp.
Vem skrev om att bebisar inte blir överviktiga oavsett hur mycket mat man trycker i dem. Det stämmer inte, eftersom Iris sov så dåligt försökte vi trycka i henne en massa mat och välling och hon blev alldeles för tjock av all välling och vi har fått gå på extra kontroller alltsedan dess. Sedan är hon väldigt lång så vi har gått på kontroller för det också men det är en annan historia. Jag har också läst den där Katrin Zytomierskas blogg (nej, jag läser det inte regelbundet, jag letade efter en viss länk och hamnade där) och hon har fått dra ner på målen på dagarna åt deras son för att stoppa viktökningen. Det jag skulle komma till egentligen och det har jag väl också sagt redan är att inte hjälpte det sömnen heller.