Livets toppar och dalar
Vad är lära-gå-skor? Jag trodde att det var bättre om dom inte hade skor på sig alls när dom skulle lära sig gå, så står det i min barnbok (den som jag har lovat att aldrig mer läsa i ).
Vad är lära-gå-skor? Jag trodde att det var bättre om dom inte hade skor på sig alls när dom skulle lära sig gå, så står det i min barnbok (den som jag har lovat att aldrig mer läsa i ).
Fast man vill ju inte ha en kleptoman på kontoret heller.
kängu, jag vet inte riktigt. Ett av jobben var jättesega med att kalla till intervju men sa att dom skulle höra av sig den här veckan, ett annat sa inget men det lät som om det skulle ta tid.
Klart vi håller tummarna!! Vad kul att du får komma på intervju!
AM, hans första små pjuck som jag köpte häromdagen är i storlek 22. Så 20 är nog för litet tyvärr.
AM, jag förstår också att det känns jobbigt! Man vill ju att ens barn ska vara tidiga hellre än sena. Men det kommer! Det är ju inget fel på honom, han är bara road av andra saker och har inte insett tjusningen än. När han väl börjar kommer det inte att finnas någon hejd på honom.
Parnassia, min favorit (innan dom kom med saffran ) är Vinteräpple som fanns för några år sedan.
Hattis, jag håller tummarna, det låter lite hoppingivande!
september, skönt att det verkar bli utredning! Hur känns det att inte kromosomtestet visade något? Jag kan tänka mig att det är en lättnad samtidigt som det vore skönt att det visat något som man kunde ta på.
För den som undrar så kan jag berätta att det har ordnat sig med jackan, dom hade bara fått in en i varje storlek till att börja med så dom kommer att få in flera.
Om inte den 3 oktober passar, funkar söndagen efter bättre för brunch? Den 10:e?
Vänner, hälsa!