Livets toppar och dalar
AM - och seaband funkar inte på Livia?!?
.... och älska att åka bil.. hm... köra bil är ok, åka bil är SÅÅÅÅ trist... men jag får ju några överdoser då och då också...
AM - och seaband funkar inte på Livia?!?
.... och älska att åka bil.. hm... köra bil är ok, åka bil är SÅÅÅÅ trist... men jag får ju några överdoser då och då också...
Just det! Det var en sak till!
Porchez - hälsar att hon lever och dyker in när andan faller på!
Snaily - det är klart man får!!!! Usch vad tungt!!!!!!!! Och stackars Ynglet vars både mormor och farmor har cancer!! *kramar om länge*
PB - det värsta med sådana där för tidigt födda är ju att man måste hålla tummar så himla länge.. själva födelsen är en sak.. men sedan handlar det om alla utvecklingssteg... usch.... får flaschbacks till när bästisens son kom till världen.. hm.. huuuu....
Oupsie - graviditeter är verkligen farliga saker... KRAAAAAAAAAAM!
Klockarbol - tungt m svärmor....
Klockarbol... gaaa sådana där äldre damer är tröttsamma värre... Min mormor hade sådana tendenser ibland... i vårt fall slutade det där med att vi barnbarn fick förhandla med henne för att hon skulle lyssna. Finns det nåt barnbarn som har hennes öra?!?
Parnassia - hemskt med spiralförsöket!! Min BM på MVC hade absolut kunnat klanta sig på det sättet. Min teori är att de gör sånt där för sällan och har dålig rutin.... Fippligt helt enkelt... *kram på dig*
Och nepp - ni får se ett tomt vardagsrum här... ni får komma tillbaka när det färdigmöblerat!!!