Livets toppar och dalar
tinga – men precis! små steg framåt räknas ju också! Fanihelvetesjävlaskit att det inte går i någon takt att tala om alls.
tinga – men precis! små steg framåt räknas ju också! Fanihelvetesjävlaskit att det inte går i någon takt att tala om alls.
Mr yasuragi kan väl köpa hela jävla hasseludden och stoppa upp någonstans. Vax on vax off!
vad gulliga ni är!!
PB – alltså, oavsett hur nästa ivf går – så tycker jag ändå att du skulle överväga fosterförälder! Inte många som orkar engagera sig som du gör i andras barn förutom att slöjda till ditt eget
PB unisont ASFLABB utbröt här, fantastisk ramsa!
PB – ska hela förlossningen hänga inne hos oss och slita i min mans söta lilla rumpa i de där orangea byxorna?!?! Fast de tär kart, hjälper det så...
nu tror jag vi ska gå och försöka vila lite
PWAAAHAHHAHAHHA
PB – vi har vänner som bor några kvarter bort som lovat hjälpa oss. Just nu ligger hon som en slagen hjälte mellan oss och trynar. Snodde runt mina ben när jag stod och vickade med höfterna i dörrposten efter att ha släppt in henne men nu har hon intagit position Kringla
hörrni, jag känner ert stöd som en stor mässande massa KLÄM UUUT! ska tänka på er och göra mitt bästa. Jag är så sjukt taggad!!!