ahh, nu förstår jag varför det varit så lugnt i tråden idag, det var ju varit en liten trådlunch idag ända gången jag kan längta efter att bo i Stockholm annars så klarar jag aldrig av streset där särskillt bra
Lappis kan förstå din längtan efter en liten,...
Hade gärna tagit emot äpplen om jag haft vägarna förbi, men tid är det sista jag hag just nu, efter rekordförsäjning i förra veckan/helgen så är det numera kaos på jobbet! Kul men jobbigt! sen kan man bli chockad över att en så stor mässhall som Älvsjö mässan är att det inte kan ha fungerande luftkonditionering? 8 besökare hade svimmat av värmen i mässhallarna, och vi hade en kund som lagts in på sjukhus pga hjärtflimmer. Det var ca 25-27 grader inomhus och ingen syre...
AM - kan inte riktigt förstå att Hektor är så stor, dagis? tycker han är princip nyfödd
Hattis - vad härlgit det låter med er NY resa, längtar otroligt mycket tillbaka dit, efter att ha besökt staden i 16timmar i vintras, snacka om att jag fick mer smak!
Har kommit på en nackdel med Facebook, att se bilder på sitt ex med hans gravida flickvän, ouch att det skär i hjärtat