Livets toppar och dalar
JA grattis till MC-kortet EA! Det var du värd!
Och kul med plus-lukt från Hattis ...!
JA grattis till MC-kortet EA! Det var du värd!
Och kul med plus-lukt från Hattis ...!
SJÄLVKLART vill jag också be om ursäkt om jag råkat yppa något gällande någon som hade velat vara hemlig med detta! Jag TROR inte att jag råkat skriva någons namn, eller någons barns namn, för mig är de flesta av er era nick - precis som för Lappis. Men FÖRLÅT om jag råkat skriva något olämpligt. Ska definitivt försöka hålla fingrarna i styr i fortsättningen. Och jag ska aldrig mer nämna FB här. (Även om JAG har svårt att förstå problemet med att man kanske lite för spontant antyder att något hänt där så har jag nu förstått att andra har det. Så då ska jag respektera det och låta bli.)
Snaily: du kan få knips-knipsa mig!
Men Snaily, då kanske du kanta dig an min man istället? Efter några whisky sover han tungt.
Melondoft: Hej. Här har det snorats och hostats också men det verkar fasa ut nu för barnen (tre veckor senare ...!). Fast på mig har det satt sig på bihålorna vilket är väldigt irriterande. Inte tillräckligt sjuk för att gå till doktorn men ett tryck över kinderna hela tiden ...
Det är verkligen jobbigt att inte få sova pga hostningar osv. Det är ju inte som om man får sova för mycket annars heller ...
Krya på fossingen!