Inlägg från: Fru FruLLan |Visa alla inlägg
  • Fru FruLLan

Livets toppar och dalar

Näe flickor
    Nu ska jag sluta dra ner stämningen med min psykonojja
    Nu går jag och käkar lite.
    och låter bli att dricka kaffe

• Fru FruLLan

Men guuuuud
    hur jävla omotilverad, lat och långsam får man vara på jobbet egentligen. tur att jag sagt upp mig annars skulle jag få sparken

• Fru FruLLan

Gud ni pratar snö
    jag har fortfarande ångest efetr förra vintern. Guuuud vad lå¨ng den var. jag vill ah sommar i 12 månader nu SEN kan det få bli vinter. Men max 1 månad!

• Fru FruLLan

Förresten ska jag rida igen för första gången på ett par månader. hurra!
    fast en jävla usel tid att rida mellan 21-22

• Fru FruLLan

Cicci: Jävlarns vad trist emd jobbet. men att du ens överväger att gå tillbaka. precis som de andra säöger så har du ju varit rätt less på det hela. Ta och sök ett nytt vet jag. Det är ju helt oberoende en 3 a eller inte. Du kan vel vara mammaledig från ett nytt, det ska ju jag

Förstod att det var ett MF. men gumman helt ärligt så äör det vel ganska så bra att det inte blir någon bebis nu emd tanke på allt strul mellan dig och maken. Jag tror att det är bäst om ni försöker komma ihop er lite mer och SEN tar er 3a. för det är klart att du ska ha 3 barn. men att skaffa ett då det inte är så bra hemma det är ju varken bra för er eller barnet.

• Fru FruLLan

FruCicci skrev 2010-08-24 14:41:27 följande:
    Nä det blir att hoppa på maken nästa helg då! (kanske)

Är det verkligen en bra ide med tanke på hur du reagerade för några veckor sedan.

jag känner mig som en surkärring som bara pekar på det dåliga. MEN det har ju varit en del uppm och ner även under förra grav och kanske skulle ni utgå från ett bättre läge med numemr 3.

jag menar inte alls att vara så sur. jag vill bara att NI ska må bra och HA det bra innan ni utsätetr er för nåt som kan skapa ytterligare slitningar. Det kanske inte är värt det. Särskilt inte för de två barn ni redan har.

• Fru FruLLan

cicci: Förstår precis. Skulle nog reagerat likadant att shit jag behöver en utväg NUUUU (vi är ju som sagt rätt lika).  Och det är ju heller inte så kul att bli gravid om den andre inte vill.

Åh dagishämtning. Vill också!
    Näe helt enkelt måste se till att få lite löedigt innan nästa jobb så man får vara med lite.

Idag har Roffe varit sin första dag ¨på dagis själv och det har tydligen gått jätte bra. åhhh vad skönt

• Fru FruLLan

Mugglan
    Jag gör absolut inte heller skäl för min lön!

Svar på tråden Livets toppar och dalar