Livets toppar och dalar
![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
BS: jag har absolut inget emot att få en tjej till. Jag tar tacksamt emot vad jag får och hoppas i första hand på ett friskt barn, kön är oviktigt. Men visst skulle en kille vara roligt då kvinnordominansen är stor i släkten. Å andra sidan kan en tjej ärva Moas kläder mm.
Oupsie: jag tror inte heller på sådana ovetenskapliga test men det är lite kul att fundera!
Oupsie: skit med foglossningen
Ore: inte hört ngt om jobbet du sökte?
Min chef fick spatt på den där tysken förresten. Tysken hävdade att vårt företag har en "global event definition" och där finns inte seminarium med. Problemet är ju bara att "frukostseminarium" är ett vedertaget begrepp i Sverige. Frukostkongress blir ju liksom inte riktigt samma sak... Min chef skrev iaf till tysken att "antal google-träffar på frukostseminarium: 26 000, antal googleträffar på frukostxxx (vill inte skriva ut begreppet hrä då det är ganska specifikt för vårt företag): 0".
PB: håller tummar för guldägg!
Oupsie: vilket märke var det? BMW va? Undrar om inte det är BMWs leverantör av typ växellådsmjukvara man ska skylla på...? Jag är definitivt inte inblandad höhö. Men jag jobbar i branschen.
Lappis: ja eller hur?! Jag hatar när folk tvingar mig att ägna tid åt oväsentligheter! Han ska ge fan i att ändra i en svensk text som jag har plitat ihop! Surkuk. Vi har som tur är inte många sådana idioter på det här företaget så jag blev faktiskt förvånad. *gör en not att aldrig blanda in honom igen*