Livets toppar och dalar
jag har champis hemma!! kom hit!!!
jag har champis hemma!! kom hit!!!
PB - japp vi/jag kommer.. men som jag skrev nyss så är vår bil inte riktigt redo för så långa utflykter som till Parnassia.... så efter 24/8 får det bli!
det höll på att bli spännande innan Nenne dök upp..
fnissar åt era krogsexhistorier.. men här har ni en sanslöst prydlig madame som aldrig ägnat sig åt sådana utsvävningar..däremot funderade jag på att införa kölappssystem åt en av mina korridorgrannar.. hm.. som sagt.. jag är nog prydliheten själv..
resa - ååå vore ju najs och maken och jag har pratat om att dra nånstans i vinter medans han är föräldrarledig..
Tinga - galet med barnens ätande.. nu när jag ägnar mig åt att introducera fast föda i Trollets tillvaro växer insikten om ert kämpande ännu mer... *lånar ut lite av Trollets matglädje till Piff och Puff*
Grattis på förlovningsdagen f ö!!!
Och intressant med "grisgården"! fniss fniss!
Cicci får ha en egen programpunkt på femårsfesten!!
Shit.. detta är terror.. Brorsan och hans fru åkte till BB igår vid sextiden för att kolla läget.. sedan dess har jag inte hört ett knyst. Skickade ett mess vid tio igår, men inget svar.. gaa vilken läskig väntan!!!
Och jag ska ha grillfest här ikväll.. sådär avslappnat att dricka vin med den här spänningen.. hm..