Livets toppar och dalar
Det var min egna gissning om mjölkproteinet
Det var min egna gissning om mjölkproteinet
Nä jag fattade inte allt jag heller men det var kul och fler borde få uppleva det.....när han fräste håll käften så höll jag på att dö av skratt.....man känner igen sig...
jag behöver inte springa och sköta magen utan har bara förjävla ont.....kräkningarna och illamåendet har försvunnit sen jag började äta halsbränne tabletter.
men dom har nu två gånger hittat keton i urinen men mitt blodsocker är bra.
jag har nu bara 7 veckor kvar så jag försöker bita ihop.
ja det hoppas jag med om jag ska vara ärlig....jag är så skit trött på detta nu.
Tittar in snabbt och ser att nenne int fått än......kryper ner i sängen igen med mina snorpapper och panodil.
kram på er alla
har inte orkat läsa alla inlägg utan ville bara kolla om du fått ut din prick....men icke...ler....ser att du iaf har haft lite värkar....härligt.....kramar
från en ynklig kikki (hostar)
Ler.....var nyfiken och loggade in och vad ser jag.....du har värkar....ja det är ju på tiden....fräckt ju...dom brukar uppmuntra en att gå runt för då kommer förlossningen igång fortare.
ja pricken har en egen hejjarklack....ler
har nu läst ikapp nattens bravader....ler.....jag hade drömmar om förlossning hela natten och kunde knappt sova.....hoppas att dom nu har sin prick i famnen och att allt gick fort och bra......alltid skönt att få igång det på egen hand än att bli igångsatt.