Livets toppar och dalar
Nä ibland tar det några timmar och så är det ju en del undersökningar efteråt med......
Nä ibland tar det några timmar och så är det ju en del undersökningar efteråt med......
skrattar.....ja detta var nervöst värre ju.....inser att jag inte kommer att få mycket gjort idag föräns man vet hur det gick och vad det blev
September: Fy vad tråkigt för er.
kram till er
Så nu är jag åter hemma och kan hålla koll här.....inser att pricken inte annonserat sin ankomst än.....skrattar.....snacka om att hålla en hel hög med folk på sträck bänken.
Grattis Lapinette !!!
ja jag skulle uppskatta en latte tack......har dom en kanelbulle så köp en sådan med.
jag har kört med hormonspiralen i många år (3 stycken) och min mens försvann och mensvärken också......så jag har vart jättenöjd med den
Jag har nog provat alla p-pillen men jag blir emun (stavas det så?) så jag kan inte ha piller och provade då spiral.
Minns att jag fick en jäkla massa finnar och hade mycket mens och ont av piller....det slipper jag när jag har spiral
Jag har aldrig haft mellanblödningar och ingen av dom jag känner har haft problem av det heller vad jag vet.
jag har haft kanske 2-3 mens per år sen jag börjat med hormonspiral och då har det vart en klick eller så någon dag bara.....och det passar mig utmärkt
Tackar så mycket.....nästa runda tar jag......ler
ikapp....äntligen....och ingen prick.....