mattiasFästmö skrev 2010-07-25 21:59:12 följande:
Nu blir jag lite nyfiken på hur du tänker, för jag tänker inte alls så! varför måste man ha problem? Om han nu säger att han enbart är intresserad av att diskutera sex på forumet? Jag vet att jag själv är lite av en forumnörd och även om jag inte vart med i ett renodlat sexforum så har jag diskuterat sex flera gånger. Han kanske är intresserad av sex och att diskutera det? Måste det betyda att man har problem? Eller utgår du ifrån att han är intresserad av mer än att bara diskutera på forumet? kanske även ska säga att jag inte heller skulle bli glad, men att jag skulle be honom byta till ett rumsrenare forum bara om han vill diskutera sex.
Det verkar ju vara ett ställe enbart för att söka just knullkontakter. Något forum syntes inte till vid en snabbtitt i alla fall. Att han går in och läser där spelar ingen roll, men om man registrerar sig uppfattar jag det som att man annonserar att man vill något mer än bara läsa.
Porr har för övrigt en naturlig plats i vårt sexliv, så vi har inga problem med det.