• Xenna

Vad tycker ni?

Hur skulle ni reagera om ni kom på er sambo med att vara medlem på en sida på internet som heter knullkontakt?
    Och när ni konfronterar honom så säger att han bara läser forumet, och svarar på dom brev han får att "han inte är intresserad av att vara otrogen".
    Accepterar ni det eller inte? Stannar ni eller gör ni slut?

• Svar på tråden Vad tycker ni?
  • Xenna

Han är och hälsar på sina föräldrar i ett par veckor. Jag skulle ha följt med men gjorde inte det. Min "svärmor" (och svärfar?) tycker att jag överdriver och att detta är en skitsak. "Han var ju bara nyfiken", säger hon/dom. Det är därför jag frågat er vad ni tycker, har inte velat berätta detta för mina vänner då jag tycker det är lite pinsamt.
    (Kan tillägga att jag och "svärmor" tidigare haft en väldigt nära relation, när jag var yngre. Denna gång har jag inte berättat för henne då jag tycker att detta är mellan min sambo och mig. Men han har själv berättat för henne, självmant eller inte.)

• Xenna

Jag vet inte om jag litar på honom. Det har varit slut mellan oss tidigare (av andra skäl). Och när vi fick kontakt igen skulle han precis åka och hälsa på en tjej utomlands, som han var intresserad av först men insåg sen att det var mig han ville ha. Han åkte ändå då han redan hade betalat för resan och ville se landet, och jag visste ändå inte riktigt vad jag ville då. När han kom hem sa han att inget hade hänt, de var bara vänner. Hon hade försökt kyssa honom men han hade sagt ifrån.
    Vi började umgås och började hitta tillbaka till varandra. Sen upptäckte jag att han haft kontakt med henne när han kom hem och skrivit saker som "jag älskar dig" osv. När jag konfronterade honom med det så sa han att han sagt det för att hon var ledsen och ensam. Hon hade problem med sina föräldrar och inga vänner.

Svar på tråden Vad tycker ni?