Morgongåva till killen...vad??
Skulle så gärna vilja ge en morgongåva till min blivande make. Har ni förlag på vad man kan ge? Skall du ge och vad i så fall?
Skulle så gärna vilja ge en morgongåva till min blivande make. Har ni förlag på vad man kan ge? Skall du ge och vad i så fall?
Åh, det måste finnas hur många bra alternativ som helst :)
Kanske ett par manchettknappar av det lite dyrare slaget?
det där är en väldigt svår grej att ge förslag om utan att känna personen. Jag fick gnugga geniknölarna länge, och vi kommer inte ha världens bästa ekonomi till såna saker heller. Men det lutar just nu åt en ask kopp med gravyr och en morgonrock med vårt gemensamma namn på, med matchande tofflor med initialerna på. Men det är ju för att det passar min man, det kanske inte alls passar din. det jag tycker iallafall, är att göra något personligt, inte bara en secret box som alla verkar göra, eller manchettknappar. Om det nu inte är så att det är det som skulle passa din man bäst
Morgonrock med vårt nya namn var ett bra förslag. Det får jag leta efter. Vart köpte du? Nätet?
Jag har inte köpt än, men ja på nätet. kan kika upp sidan som jag hittade den jag var sugen på, men det finns ju tusen till om man använder den kära vännen google
www.scandinavianlife.se är nog därifrån jag ska köpa, men jag gifter mig inte försen i oktober så jag kanske hittar någon bättre sida
Jag har googlat runt lite och det finns ju en del men fy fasen vad de flesta e dyra
Nja det beror väl på vad man jämför med tycker jag går du och köper en bekväm 'vanlig' badrock på tex hemtex så kostar dom lite också. Och då får man ingen text men det beror ju lite på vad man tänkt för budget till morgongåvan såklart.
Jag ska beställa en graverad korthållare till min karl.. Frågan är bara vad jag ska skriva som gravyr...
Min man ska få sin gåva i nästa vecka: provning av Mackmyra whiskey. Han älskar whiskey, och det här ska vara en symbol för alla små utflykter och äventyr vi ska göra tillsammans för att vardagen inte ska bli för grå.
finns lite gamla trådar om det som det kanske kan vara värt att leta reda på...
jag ska ge parfym.
Jag har gjort en secret box själv, blev riktigt bra om jag får säga det själv Ville inte lägga ut en massa pengar på det eftersom jag är lite osäker på hur mkt han kommer att uppskatta det.
Sen kommer han att få fem vinflaskor av samma sort som ska öppnas på vår 1,3 5, 10 och 15-åriga bröllopsdag.......nått som vi båda uppskattar och som varar en lång tid
Jag kommer att ge en iPod till min man.
jag tänkte hyra en vinrad i frankrike men var lite sent ute sen o så hade man fått lådan med vin förrän till våren och jag hade en tanke att jag skulle ge lådan på en gång med vin, så då hoppade jag över det o gjorde secretbox bilder istället.. han gillade verkligen dem.
www.slimcase.se
finns mycket att välja på där :D