Inlägg från: mattiasFästmö |Visa alla inlägg
  • mattiasFästmö

Morgongåva till killen...vad??

det där är en väldigt svår grej att ge förslag om utan att känna personen. Jag fick gnugga geniknölarna länge, och vi kommer inte ha världens bästa ekonomi till såna saker heller. Men det lutar just nu åt en ask kopp med gravyr och en morgonrock med vårt gemensamma namn på, med matchande tofflor med initialerna på. Men det är ju för att det passar min man, det kanske inte alls passar din. det jag tycker iallafall, är att göra något personligt, inte bara en secret box som alla verkar göra, eller manchettknappar. Om det nu inte är så att det är det som skulle passa din man bäst

• mattiasFästmö

Jag har inte köpt än, men ja på nätet. kan kika upp sidan som jag hittade den jag var sugen på, men det finns ju tusen till om man använder den kära vännen google
    www.scandinavianlife.se är nog därifrån jag ska köpa, men jag gifter mig inte försen i oktober så jag kanske hittar någon bättre sida

• mattiasFästmö

Nja det beror väl på vad man jämför med tycker jag går du och köper en bekväm 'vanlig' badrock på tex hemtex så kostar dom lite också. Och då får man ingen text men det beror ju lite på vad man tänkt för budget till morgongåvan såklart.

Svar på tråden Morgongåva till killen...vad??