Festprogram
Måste få lite tips, gifter oss den 14 augusti och håller på med festprogrammen nu. Hade för ett tag sen ingen aning om vad de skulle innehålla, men vi har lite mer idéer nu. Vi har iaf gjort upp en bordplacering, den tänkte vi dock hänga på väggen. Sen har vi skrivit lite om alla gästerna och det ska vi ha i programmet.
Sen skriver vi väl lite om oss. Och jag skulle vilja tacka bestman o tärnor däri genom att skriva lite om vår historia ihop fast göra det på ett roligt sätt, som om jag hade intervjuat dem. Alltså en fejkat intervju, kan man göra så? Och sen slänga in några gamla barndomsbilder på dem, jag tänkte låna av mamma.
Sen ska vi ju ha lite visor, brudvisor kallar man väl det..?
Är det nåt mer jag kan ha med? Vill ha lite roliga saker. Vill dock INTE ha "Barns tankar om kärlek" eller vad det nu heter. Verkar vara poppis att ha med, men det är inte vår grej.
kan man häfta ihop allting sen? "Pärmen" blir av ett tjockare grönt papper och sen knyter vi ett band om ryggen som på festprogrammet. Tänkte alltså skriva ut ett ex o sen kopiera allt själv.