Äntligen fredag del 22
Febern vill inte ge med sig, så jag lär väl få ännu en spännande natt med lillebror! Natti natti!
Febern vill inte ge med sig, så jag lär väl få ännu en spännande natt med lillebror! Natti natti!
Äntligen fredag!
Här håller förkylningen i sig, så det blir ännu en dag här hemma.
På måndag börjar vi åtta veckors sömnutredning för Elias, då han snarkar och har andningsuppehåll. Vi ska v.1, v.4 och v.7 anteckna hur han beter sig om nätterna, varannan timme. (Jippie, ännu mindre sömn för mamma )
Låter som en trevlig ursäkt
Nu har det varit lite aktivitet i tråden. Akta så att vi inte åker ner i avgrunden......
Ja, äntligen fredag! ...och i natt har jag fått sova en hel del. Härligt!
Idag har jag gjort loppisfynd!
Jag fynade vinterjackor till pojkarna för 30-40 kr/st. Jag köpte även en flex trax bana åt Elias, som var tänkt som julklapp, men han upptäckte den. Han hade jättekul hela helgen med den. Jag skulle gissa att den kostat runt 1000 kr nypris, men jag har betalat 75 kr.
Glömde tillägga att hela vårat vardagsrum är en enda stor bilbana nu
Jag rättar mig själv. Det heter tydligen flexi trax och vi kollade på nätet. Nypriset var nog ca 2000, då det var två banor.
Låter mysigt!
Äntligen fredag! Vart tar veckorna vägen???
Tackar för kramen och titten!
Imorgon flyger vi till mommo en vecka. på återseende!
Lilltrollet har namnsdag idag
Hemma igen......
Närmar vi oss slutet på denna tråd? Vad tycker ni om framtiden? Vill ni fortsätta att träffas här? Fredagskramar
Oki, då har cm fått bestämma att vi fortsätter att träffas här!
Jag tror att tråden stänger i natt. Jag tar på mig att starta en ny imorgon (vill ju inte ta händelserna i förväg), på en fredag dessutom.
Idag har jag sorterat kläder medans liten sov och stor var på dagis. Nu ska jag kasta i mig maten och åka och hämta vilddjuret.
Nästa vecka är Elias ledig från dagis pga höstlovet. Det blir fullt upp med mina killar här hemma.
Kan förövrigt tala om att Elias kortison börjar göra verkan och att han sover mycket bättre nu, utan andningsuppehåll. 4 veckor kvar till uppföljningen.
Kramas
Vet ni en sak?!? Vi har passerat 30.000. Grattis till äpv som tog denna ära!